تغذیه گیاهان آکواریومی

Without knowledge,anything will die

اردیبهشت 1388:گیاهان از 16 عنصر تشکیل شده اند که برای رشد و نمو فعال نیازمند حضور حداقل 12 عنصر درترکیب غذایی خود هستند ... و تغذیه شیمایی شکل گرفت

اردیبهشت 1390 : گیاهان آکواریومی علاوه بر یک منبع تغذیه کننده کامل شامل تمامی عناصر میکرو و ماکرو با مقادیر خاص مورد نیاز خود،نیازمند حضور ترکیبات مکمل تغذیه ای " ویتامین ها " هستند تا قدرت جذب و استفاده عناصر معدنی افزایش یابد...بدین ترتیب تغذیه تقویت کننده ها و تحقیق بروی انوع آنها آغاز گردید

خرداد 1393 :مواردی در رشد گیاهان آکواریومی وجود دارد که نه تحقیق بیشتر روی مقدار و نوع عناصر برای بدست آوردن رشد کامل تر کارساز است و نه تحقیق برروی انواع ویتامین های مکمل و تقویت کننده رشد .... پس از بدست آوردن کامل ترین و موثر ترین فرمولهای تغذیه کننده عناصر معدنی و بدست آوردن ترکیب تقویت کننده حاوی 10 ویتامین و تاثیر شگفت آنها،اکنون 24 خرداد 1393 پس از کار بروی 15 عنصر معدنی و کشف منحصر به فرد تاثیر ویتامین ها کار برروی تقویت کننده های غیر ویتامینی تغذیه کننده های سطح سوم باتاثیر فوق العاده برروی کامل کردن تمامی نقص های موجود و و ایجاد یک رشد کامل و همچنین تقویت آنچه باتاثیر عناصر و ویتامین ها بدست آمده است

دیگر سئوالی در زمینه ویژگی های رشد گیاهان آکواریومی باقی نمانده که قابل پاسخ گویی نباشد

یک گام فراتر،تغذیه کننده های بعد از ویتامین ها: " تقویت کننده های پرقدرت غیر ویتامینی "

تا 20 تیرماه تصاویر گیاهان انواع گیاهان آکواریومی گوناگون بانیازهای تغذیه ای متفاوت و بررسی تاثیر تغذیه کننده های سطح سه آغاز خواهد شد.

3/26

Amazing Grow

یکی از مواردی که طی چند ماه گذشته خیلی مورد توجه بوده مسئله برگهای غول پیکر بعضی از گیاهان مثل گیاه خنجری است،برگهای این گیاه در رشد عادی و تغذیه ای قوی همراه با ساقه حداکثر 20 سانتی متر است اما اکثرا مواردی را دیدیم که این گیاه با اندازه ای بیشتر از 45 تا 55 سانتی متر به فروش میرسد پس چگونگی این سایز رشد واقعا سئوال بزرگیست : 

هرسه برگ وسط به سمت راست حاصل پژوهش های فعلی است.مقدار و نوع ویتامین ها درحال بازنگری است و باضافه شدن مجدد هفتمین ویتامین رشد ساقه ها بیشتر نیز خواهد شد.

همیشه در نگهداری گیاهان برگهای جدید کوچکتر از برگهای اولیه و قدیمی هستند اما در این تصویر مشاهده میکنیم برخلاف اینکه این گیاه خود رشد اولیه غول پیکری داشته برگهای جدید از رشد قدیمی بسیار بزرگ تر هستند.

نه دوستان این تصاویر و تصاویر شگفت انگیز آینده تبلیغی برای فروش کود نخواهد بود بلکه نمایشی است از آنچه که سالها شبانه روز دنبالش بودم و این روزا بیش از پیش به اوج دانش مورد نیز دست یافته شده است.

مجدد و همیشه خدا رو شکر میکنم بابت کسب علمی پیچیده و ناشناخته که سالهاست وجود داشته اما نه هر کسی از اون اطلاع داشته و نه به این سادگی ها قابل کسب می شد.

نوشته شده در تاريخ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, توسط مصطفی محمودی نسب (Tragzes)

آدرس جدید فروشگاه :

AquariumPlants.iR

آدرس قبلی هم همچنان فعال و قابل استفاده است

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, توسط مصطفی محمودی نسب (Tragzes)
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, توسط مصطفی محمودی نسب (Tragzes)